Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(64)
Forma i typ
Gry i zabawki
(38)
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Druki ulotne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Proza
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Kaźmierz
(62)
Czytelnia Kaźmierz
(2)
Autor
Grzyb Katarzyna (tłumacz)
(4)
Guichard Jack (1946- )
(4)
Jugla Cécile
(4)
Knizia Reiner
(4)
Simon Laurent (1979- )
(4)
Peeters Raf
(3)
Tullet Hervé (1958- )
(3)
Clima Gabriele (1967- )
(2)
Gorazdowski Marcin Jan
(2)
Malina Dorota
(2)
Mętrak-Ruda Natalia
(2)
Peeters Raf (1971- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Sepioło Mariusz (1990- )
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Andreani Jean-Francois
(1)
Arabas Katarzyna
(1)
Augier Steeve
(1)
Baars Gunter
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bloemmen Hans
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Burm Kris
(1)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carle Eric (1929- )
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Dance Peter S
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Eade James (1957- )
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Faccini Renato
(1)
Favre- Godal Jonathan
(1)
Frank Stanislav (1930-2008)
(1)
Garfield Richard
(1)
Gille-Naves Guilaime
(1)
Gruhl Ken
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Jampolska-Wasiak Barbara
(1)
Kid Cube
(1)
Kid Cube Pamiętnik 8- Bitowego Wojownika
(1)
Kiesling Michael
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kołodziejczak Tomasz
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Larek Tomek
(1)
Lawrence Al (1947- )
(1)
Marciniak-Cąkała Lena
(1)
Małecki Robert (1977-)
(1)
Moon Alan R
(1)
Mrówkówna Anna
(1)
Mwaba Magdalena
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Ociepa Roman (1972- )
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Polouchine Igor
(1)
Potocki Alexander
(1)
Przylipiak Wojciech
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Ribbens Jeanne
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rychel Piotr.10173704
(1)
Saboten
(1)
Smith Alex T. (1985- )
(1)
Smith Keri
(1)
Socha Piotr
(1)
Spala Hubert
(1)
Staniszewska Adrianna (1989- )
(1)
Staniszewska Urszula (1991- )
(1)
Stasiuk Andrzej (1960- )
(1)
Stewart Nicolas. Autor
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Tychmanowicz Marta
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wagenfeld Bernd
(1)
Ward Matthew
(1)
Wodzyński Michał (1992- )
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Łapiński Jacek (prawo)
(1)
Łewczuk Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
1901-2000
(3)
(2000-)
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Dzieci
(44)
6-8 lat
(26)
Młodzież
(23)
9-13 lat
(20)
Dorośli
(20)
0-5 lat
(14)
14-17 lat
(14)
18+
(2)
5-8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(1)
Temat
Eksperymenty
(4)
Zwierzęta
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Szachy
(3)
Alpinizm
(2)
Alpiniści
(2)
Czytelnictwo
(2)
Gry i zabawy
(2)
Hodowla zwierząt
(2)
Adwent
(1)
Akwarium
(1)
Akwarystyka
(1)
Balony
(1)
Baranowska, Kinga (1975- )
(1)
Bednarz, Alicja
(1)
Biblioteki
(1)
Bielecka, Agnieszka
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bukowicka, Sylwia (1978- )
(1)
Cukier
(1)
Czaplicka, Izabela
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dziennikarze
(1)
Dzik, Aleksandra (1982- )
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Folklor
(1)
Gry Logiczne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hobby
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Imprezy
(1)
Jajka
(1)
Jurewicz, Małgorzata
(1)
Kobieta
(1)
Kreatywność
(1)
Królik miniaturowy
(1)
Krüger-Syrokomska, Halina (1838-1982)
(1)
Mackiewicz, Tomasz (1975-2018)
(1)
Matematyka
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minecraft
(1)
Miodowicz-Wolf, Dobrosława (1953-1982)
(1)
Mięczaki
(1)
Muszle
(1)
Myszy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Odpoczynek
(1)
Okopińska, Anna (1948- )
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opiekunowie zwierząt domowych
(1)
Opowiadanie
(1)
Osoby zaginione
(1)
Ozdoby bożonarodzeniowe
(1)
PRL
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Panejko-Pankiewicz, Ewa (1951- )
(1)
Partyzanci
(1)
Piotrowicz, Joanna
(1)
Pitagoras (ok. 572-ok. 497 p.n.e.)
(1)
Piłka nożna
(1)
Podejrzany
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Policjanci
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Prawda
(1)
Przeszłość
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rutkiewicz, Wanda (1943-1992)
(1)
Ryby
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Skłodowska, Katarzyna
(1)
Spotkanie autorskie
(1)
Szczur
(1)
Słownictwo
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Tolerancja
(1)
Transport na żądanie
(1)
Trening umysłu
(1)
Turystyka
(1)
Uczniowie
(1)
Ukrywanie się Żydów (1939-1945)
(1)
Woda
(1)
Wsie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawa
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1939-1945
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Bug (rzeka)
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Nanga Parbat (góra)
(1)
Podlasie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(25)
Gry planszowe
(15)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Poradnik
(8)
Opracowanie
(6)
Książka obrazkowa (picturebook)
(4)
Gra karciana
(3)
Książki dla małych dzieci
(3)
Biografia
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy towarzyskie
(2)
Gry w karty
(2)
Karty do gry
(2)
Literatura dziecięca włoska
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Gry
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy kreatywne
(1)
Kryminał
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Reportaż
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(448)
Socjologia i społeczeństwo
(176)
Kultura i sztuka
(125)
Edukacja i pedagogika
(113)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(83)
Hobby i czas wolny
(64)
Religia i duchowość
(76)
Podróże i turystyka
(74)
Biologia
(65)
Psychologia
(62)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(61)
Literaturoznawstwo
(57)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(56)
Medycyna i zdrowie
(54)
Kultura fizyczna i sport
(36)
Rozwój osobisty
(36)
Etnologia i antropologia kulturowa
(34)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(25)
Językoznawstwo
(17)
Geografia i nauki o Ziemi
(16)
Fizyka i astronomia
(15)
Kulinaria
(12)
Ochrona środowiska
(12)
Chemia
(10)
Filozofia i etyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Styl życia, moda i uroda
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Nauka i badania
(4)
Dom i ogród
(3)
Inżynieria i technika
(3)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Archeologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Powiat szamotulski
(1)
Powieść
(1)
Przyroda
(1)
Transport i logistyka
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przygody z Nauką)
(Akademia Mądrego Dziecka)
Jak sprawdzić wiek jajka? Skąd wiadomo, czy w środku jest kurczak? Dlaczego jedne jajka są jasne a inne ciemne? Czy skorupka może być przezroczysta? Dzieci zadają mnóstwo pytań, bo są z natury ciekawe i chcą zrozumieć, jak działa świat. Warto to wykorzystać, zachęcając je do poszukiwania odpowiedzi za pomocą kreatywnych zabaw. Inspiracji można szukać w nowoczesnej serii książek Przygody z nauką. Każda część zawiera 10 prostych ale fascynujących eksperymentów, które są dostosowane do wieku przedszkolaków i początkujących uczniów. Mali czytelnicy, wykorzystując proste składniki, sami odkryją podstawowe prawa nauki, przy okazji świetnie się bawiąc. Dzięki temu łatwiej przyswoją wiedzę i polubią uczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56/59 III [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody z Nauką)
(Akademia Mądrego Dziecka)
Książka dla dzieci Woda. Akademia mądrego dziecka. Przygody z nauką zachęca do prostych eksperymentów i pomaga w nauce w przyjazny sposób. Czy można użyć wody zamiast kleju? Dlaczego ciepła woda jest lżejsza od zimnej? Jak zrobić kolorowy prąd i wir? Czemu łódka z plasteliny pływa po wodzie a kulka tonie? Dzieci zadają mnóstwo pytań, bo są z natury ciekawe i chcą zrozumieć, jak działa świat. Mali czytelnicy wykorzystują najprostszy składnik – jakim jest woda - i za jej pomocą sami odkrywają podstawowe prawa nauki, przy okazji świetnie się bawiąc. Przygody z nauką to seria nowoczesnych książek zachęcających do samodzielnego eksperymentowania i wyciągania wniosków. Jej bohaterami są dzieci, angażujące czytelników do zabawy. Każda zawiera 10 prostych, ciekawych, dostosowanych do wieku doświadczeń z użyciem powszechnych składników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 56/59 III [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pamiętnik 8- bitowego wieśniaka (wojownika) / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Jaguar ; 2018. - 249 [3] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8- Bitowego Wojownika/ Cube Kid ; 1)
To pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który marzy o karierze słynnego wojownika. Opowieść rozpoczyna się kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftu. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw Pozytywka na tropie / autor Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Rychel. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; © 2018. - 1 gra (49 kartonowych płytek + 1 karta mocy) : papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Detektyw Pozytywka musi być czujny i spostrzegawczy. Dlaczego? Ano dlatego, że Martwiak od rana do nocy kombinuje, jak by tu uprzykrzyć życie naszemu bohaterowi. Na podwórzu kamienicy Martwiak ukrył rzeczy należące do Detektywa Pozytywki. Twoim zadaniem jest odnalezienie ukrytych rzeczy. Wygrasz, jeśli odnajdziesz najwięcej przedmiotów. Uważaj jednak na pana Mietka! Przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie / autor Reiner Knizia ; ilustracje Rolf Vogt. - [Warszawa] : Egmont Polska, [2020]. - 1 pudełko (5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja) karton, papier, drewno, kolor ; 13 x 10 x 4 cm + instrukcja.
Karciany wyścig do sałaty! Gracze zagrywają karty, starając się przemieścić swoje żółwie jak najbliżej pysznej sałaty. Do końca gry nie wiadomo, którymi żółwiami grają przeciwnicy, co zapewnia wyśmienitą zabawę. Nowe karciane zasady spodobają się wszystkim fanom „Pędzących żółwi”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : gra karciana / autor gry Reiner Knizia. - [Warszawa] : Egmont Polska ; copyrght 2021. - 1gra (5 kart koloru, 12 kafelków żółwi, 50 kart ruchu) :karton, papier, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm +instrukcja
Pędzące Żółwie – niekwestionowany hit Egmontu ostatnich 8 lat w kompaktowej wersji. Teraz jeszcze łatwiej zabrać swoją ulubioną grę wyścigową na wyjazd. W pudełku jest 12 kartonowych żółwików i karty, ale nie ma planszy, która w tej wersji jest niepotrzebna. Gra doskonale oddaje emocje i rywalizacje ze swojego pierwowzoru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szkoła latania : gra karciana / autor gry Reiner Knizia. - [Warszawa] : Egmont Polska ; © 2020. - 1gra (55 kart postaci, 7 kafelków przedmiotów, 2 żetony maści latania) :karton, papier, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm +instrukcja
Najnowsza gra z bohaterami kultowego komiksu! Pole, las, woda, wieś... nadszedł czas – miotło nieś! A może wolisz polecieć magicznym kufrem? Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latków, jak i starszych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pitagoras [Gra]/ autor Reiner Knizia; ilustracje: Renato Faccini. - Warszawa : Egmont , 2023. - 1 gra (55 kart, 2 niebieskie kości, 1 czarna kość, 1 czerwona kość) + instrukcja (4 strony : ilustracje; 16 cm).
Gra „Pitagoras” autorstwa Reinera Knizia to idealny sposób na poprawę swojej sprawności rachunkowej, jednocześnie świetnie się przy tym bawiąc. Poprzez układanie działań z liczb na kartach, aby uzyskać wynik wyrzucany na kostkach, ćwiczymy logiczne i szybkie myślenie. Młodsze dzieci mogą się uczyć matematyki w ciekawy sposób! Z pewnością jest to gra, która nigdy nie stanie się nudna lub przestarzała!elem gry jest zebranie jak największej ilości kart, a zbieramy je układając matematyczne działania - dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie (zaawansowani gracze mogą dopuszczać pierwiastkowanie). [recenzja Skr B. ze strony www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Kaźmierz
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra Planszowa [lok. Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na lody! / autor gry Stefan Kołecki ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - [Warszawa] : Egmont Polska ; copyrght 2021. - 1 gra (15 dwustronnych kafelków deserów, 24 żetony zamówień, 1 kostka) :karton, papier, kolor ; w pudełku 13x20x4 cm +instrukcja
Ola zamawia 2 pączki, gra Ala 3 kawałki ciasta. Odwróć kafelki i przygotuj słodycze zgodnie z zamówieniem! W tej ze ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne. Seria „Dobra gra w Dobrej Cenie” to ładne i ciekawe gry rodzinne w dobrej cenie. Mogę w nie grać już 6 letnie dzieci. Gracze są cukiernikami, którzy przygotowują różne desery na zamówienie klientów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zamówienia, wygra grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap za słówka! : pomysłowa gra językowa / autorzy gry : Wolfgang Kramer ; Michael Kiesling ; ilustracje : kinetic, projekt graficzny : Sabine Kondirolli. - Warszawa : Egmont Polska, 2022 - 1 gra (30 kart kategorii, 42 karty liter, 38 kart punktów, 8 pionków, 1 klepsydra, 1 bloczek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 12 cm).
(Łap za Słówka!)
Pomysłowa gra językowa! Odmiany sera. Słówka zaczynające się na samogłoskę. Coś żółtego. Czas ucieka. Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa… To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. Rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń. Elementy gry: • 48 kart zadań z 480 zadaniami, • 48 kart punktów z liczba od 1 do 6 w 8 kolorach, • 12 kart utrudnień, • 1 karta startu, 1 karta mety, • 8 pionków, • 1 klepsydra, • 1 notes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Kaźmierz
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra Planszowa [lok. Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego warto czytać? / Jacek Łapiński. - Wydanie Czwarte, poprawione, skrócone. - Łapy : Jacek Łapiński Media SMS, 2022. - 130 stron : faksymilia ; 21 cm.
Dlaczego warto czytać? Bo czytanie to cenna, wartościowa czynność, która wzbogaca nasze życie. Człowiek zaczyna życie w pieluchach i niektórzy, niestety, kończą w nich życie. Badania pokazują, iż osoby które dużo czytają i podejmują inne formy aktywności umysłowej nie mają takich problemów umysłowych na starość, jak Ci, którzy oglądają dużo TV. Włączając telewizor, wyłączasz myślenie. Mam tu na myśli telewizyjną papkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmora / Robert Małecki. - Poznań : Czwarta Strona, Copyright 2021 - 445, [1] strona ; 21 cm.
W świecie, w którym wszyscy kłamią, nikt nie słyszy prawdy. Kama Kosowska, niespełniona dziennikarka, wraca do Torunia i otrzymuje propozycję udziału w programie o tajemniczym zaginięciu z 1986 roku. Wtedy też przepadł bez śladu jej kolega z dzieciństwa, siedmioletni Piotrek Janocha. Kama jest jedną z osób, które ponad trzydzieści lat temu jako ostatnie widziały chłopca żywego. Gdy po wielu latach akta starej sprawy trafią w ręce komisarza Lesława Korcza, odkryje on szereg rażących nieprawidłowości, a cień podejrzenia padnie na owdowiałego ojca Kamy, emerytowanego policjanta, Waldemara Kosowskiego. Kiedy prawda sprzed lat zacznie wychodzić na jaw, dziennikarka będzie musiała również stanąć oko w oko z niewyobrażalną prawdą na temat śmierci swojej matki. Czy uda jej się wyjaśnić, co wydarzyło się podczas tamtych tragicznych wakacji? Porażający thriller kryminalny, w którym rodzinne sekrety zyskują niszczycielską moc…[lubimyczytać.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SENS. [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 80 kolorowych wagoników, 72 karty Wagonów, 32 karty Biletów, 4 karty Biletów Specjalnych Wschód-Zachód, Złoty Bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 27 cm).
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Art Egmont)
"Cuda niewidy" w świecie "Cudów wianków". Dwaj bracia wyruszają w daleką drogę w poszukiwaniu szczęścia. Świat jest pełen niespodzianek, ale i pułapek, a mieszkańcy leśnych ostępów nie zawsze są tak gościnni, jak można by sobie tego życzyć. Wróżki, dzikie zwierzęta, wiedźma, krasnoludki, a do tego diabeł Rokita! Bohaterowie wywodzący się z baśni i ludowych podań na przemian ułatwiają i utrudniają podróż obu chłopcom. Przeżyj przygodę wraz z dzielnymi braćmi, pomóż im pokonać zło i znaleźć to, co najważniejsze...
Jak? Wytęż wzrok, wyostrz wszystkie zmysły! Zagadki, zadania na spostrzegawczość, wyszukiwanie różnic, labirynty - jeśli tylko zdołasz rozwiązać wszystkie łamigłówki zawarte w książce, bracia będą wiedzieli, co robić dalej. - wspaniałe ilustracje Marianny Oklejak - kontynuacja Cudów wianków - zagadki i zadania, które zachęcają dziecko do zabawy i śledzenia historii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/794 III [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Arka Noego [Magnetyczna Gra Logiczna] / Raf Peeters [autor] ; Hans Bloemmen [ilustracje] . - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2022. - 1 plansza do gry 16 × 16 × 1 cm, 10 magnetycznych płytek
(Smart Games)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Goool! [Magnetyczna Gra Logiczna] / Raf Peeters [autor] ; Jeanne Ribbens [ilustracje] . - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2022. - 1 plansza do gry 16 × 16 × 1 cm, 10 magnetycznych płytek (5 z graczami, 5 ze ścieżkami).
(Smart Games)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry Planszowe [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jump In [Gra Logiczna] / Raf Peeters [autor] - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2016. - 1 pudełko 18x25x5 cm. (plansza do gry/ pudełko, liski, zajączki, muchomorki, zasady gry z książeczką z zadaniami dla graczy) : karton, plastik, ilustracje kolorowe
(Smart Games)
Zadaniem gracza jest wskazanie zajączkom drogi do norki, zanim zdążą wytropić je lisy. Gra dla 1 gracza w wieku 7+. Umiejętności rozwijane w grze to: wyobraźnia przestrzenna, logika, rozwiązywanie problemów, planowanie, koncentracja. Na opakowaniu: "Lis czyha! Pomóż zajączkom ukryć się w norce!". Na pudełku: "60 zadań - różne poziomy trudności". Pudełko zawiera: 1 planszę do gry/opakowanie ; 2 liski ; 3 zajączki ; 3 muchomorki ; zasady gry w języku polskim z książeczką z zadaniami dla graczy w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiewiórki Atakują! [Gra Logiczna] / Raf Peeters [autor] - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2017. - 1 pudełko 18x25x5 cm. (plansza do gry/ pudełko, wiewiórki, kwiatki, orzeszki, zasady gry z książeczką z zadaniami dla graczy) : karton, plastik, ilustracje kolorowe
(Smart Games)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas wolny w PRL / Wojciech Przylipiak. - Warszawa : Sport i Turystyka - Muza, 2020. - 382, [2] strony : fotografie ; 22 cm.
Książka Wojciecha Przylipiaka to pełen anegdot reportaż o wypoczynku po pracy i szkole, na co dzień i od święta, słowem o wolnych chwilach obywateli w ich ludowej ojczyźnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo Gra karciana / Grzegorz Rejchtman, ilustracje Nicolas Neubauer, Bernd Wagenfeld. - [Warszawa] : Egmont Polska, [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 13 x 10 x 4 cm.
Karciana wersja przebojowej gry! Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty. Kto najszybciej ułoży swoją łamigłówkę woła „Ubongo!” i zdobywa punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra Planszowa [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej