Psychoterapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Kaźmierz
(1)
Autor
Budzińska Anna (psycholog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(2207)
6-8 lat
(1364)
0-5 lat
(1110)
9-13 lat
(872)
Młodzież
(504)
Psychoterapeuci
(1)
Dorośli
(368)
14-17 lat
(307)
18+
(53)
Rodzice
(38)
Szkoły podstawowe
(11)
Szkoły średnie
(10)
Nauczyciele
(6)
Logopedzi
(5)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(3)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły wyższe
(3)
0-5
(2)
Dziewczęta
(2)
Klasa 3.
(2)
Kobieta
(2)
Literatura polska
(2)
Mężczyzna
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Studenci
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Dzieci
(1)
11-14 lat
(1)
5-8 lat
(1)
6-9 lat
(1)
8-9 lat
(1)
9-10 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chłopcy
(1)
Gimnazja
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Licea
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagodzy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Technikum
(1)
Terapeuci środowiskowi
(1)
Temat
Autyzm
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Stosowana analiza zachowania
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
W książce – w praktyczny i przystępny sposób – zostały omówione takie zagadnienia, jak: charakterystyka zaburzenia ze spektrum autyzmu; wybór skutecznej terapii; budowanie relacji z dzieckiem; tworzenie efektywnego systemu motywacyjnego; angażowanie rodziców w proces terapii; określenie umiejętności, które należy rozwijać podczas terapii; tworzenie zindywidualizowanego programu terapeutycznego, dostosowanego do potrzeb i możliwości dziecka; przygotowanie miejsca do nauki i dobór materiałów edukacyjnych; pisanie programów edukacyjnych, prowadzenie rejestracji i ustalanie kolejnych kroków uczenia; monitorowanie i ocena postępów; radzenie sobie z zachowaniami niepożądanymi przez uczenie zachowań alternatywnych; rozwijanie samodzielności u dziecka; kształtowanie podstawowych kompetencji społecznych i zachowań werbalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kaźmierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej